5 czerwca 2014

Sok detoksykujący z marchewki i selera

Seler dostarcza witamin, ułatwia odchudzania i przyspiesza metabolizm. Ma działanie odwadniające, dzięki czemu pomaga usunąć nadmiar wody z organizmu. Co ciekawe, jest w nim dwa razy więcej witaminy C niż w cytrusach. W połączeniu z jabłkiem, marchewką i imbirem stanowi prawdziwy eliksir młodości. Szklanka soku, wypita na czczo, oczyszcza organizm, likwiduje obrzęki, nawilża skórę i wzmacnia włosy.


składniki
- 6 marchewek
- pół selera korzeniowego
-1 jabłko
- około 3 cm imbiru

przygotowanie
Warzywa dokładnie myjemy, a następnie wyciskamy w wyciskarce ślimakowej lub sokowirówce. Wypijamy od razu po przygotowaniu, najlepiej 30 minut przed śniadaniem.

9 komentarzy:

  1. jeszcze nie wiem jak to działa, spróbuję to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam działanie soku z selera i innych warzyw. Piję soki wg. porad https://www.terapiasokami.pl/sok-selera-wlasciwosci i zdrowie i wygląd mi się polepszyło. Mam też więcej energii. Ważne aby do wyciskania soków użyć wyciskarki wolnoobrotowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale!! Dziękuję za komentarz. Soki wolno wyciskane są nie tylko pyszne, ale i zdrowe :)))

      Usuń
  3. Rewelacja sok marchew + seler
    Dodaję energii dziala naprawdę na skórę i odżywia organizm
    Ja osobiście wypijam naturalnie ze swojej sokowirówki 0.75- 1 l na dzien

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o komentarze na ten temat bo Ja dopiero zaczynam pic te soki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smak musi być naprawdę ciekawy... Sama, soków raczej nie pijam - jeszcze nie dorobiłam się sokowirówki. Zdecydowanie bardziej zresztą preferuję syropy rozrabiane w wodzie. Zazwyczaj, kupuję te dostępne w ofercie firmy https://www.herbapol.com.pl/produkty/spozywcze/syropy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piję już jakiś czas są zmiany mam więcej energii mniej czuje się zmęczony

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly