17 marca 2015

Zielony koktajl z bananem, pomarańczą i pietruszką #greensmoothie

Czuć wiosnę w powietrzu. Już się nie mogę doczekać długich, ciepłych dni, półek w warzywniaku uginających się od sezonowych warzyw i owoców oraz biegania w krótkich spodenkach i koszulce bez rękawów. Już niedługo!


Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Natura budzi się do życia, mamy więcej energii i chęci do działania. Tymczasem mam wrażenie, że wszyscy wokół (łącznie ze mną) chorują. Proponuję Wam dziś przepyszny i bogaty w witaminy koktajl. Niech moc będzie z Wami, a choroby trzymają się jak najdalej! Byle do wiosny :)


składniki
na dużą szklankę koktajlu
- 1 dojrzały banan
- 1 pomarańcza
- sok z połowy cytryny
- pół pęczka natki pietruszki

przygotowanie
Pomarańczę i banana obieramy ze skórki i dzielimy na mniejsze części. Przekładamy do wysokiego naczynia lub blendera kielichowego. Dodajemy sok z cytryny i natkę pietruszki. Miksujemy do uzyskania gładkiego koktajlu.

2 komentarze:

  1. Fajny, ja niestety moją całą pietruszkę dziś oskubałam, muszę poczekać, aż odrośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly