31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014

To był bardzo dobry i owocny rok. Od powstania mojego bloga Niebo na Językach mija prawie dziesięć miesięcy. W tym czasie opublikowałam 161 przepisów, które zostały wyświetlone prawie 50 000 razy. Dziękuję :)))



Jest to dla mnie olbrzymia radość, że moja pasja, spotyka się z takim zainteresowaniem. Najpopularniejszym wpisem był wpis "Jak zrobić sushi krok po kroku". Jestem wielką miłośniczką sushi, także bardzo się cieszę, że ten wpis okazał się przydatny. Przez długi czas najczęściej odwiedzanym postem był "Makaron ze szpinakiem, fetą i suszonymi pomidorami" czyli niezawodny sposób na szybki, pyszny i sycący obiad. Pod koniec roku trafił na zaszczytne, drugie miejsce. Trzecie miejsce zajął "Sok z natki pietruszki" czyli sekret gwiazd z Hollywood. Idealna bomba witamin, na poranne przebudzenie.  Na facebooku fan page śledzi ponad 500 osób. Można znaleźć na nim ciekawe artykuły na temat zdrowego żywienia, zdjęcie z przygotowań potraw czy wizyt w restauracjach. Wiele zdjęć znajdziecie również na instagramie, gdzie również przybywa obserwujących niebonajezykach. Jest mi bardzo miło, że blog jest dla Was inspiracją. Mijający rok był rokiem wielu eksperymentów kulinarnych, mnóstwem zrobionych zdjęć i wielu rozwijających warsztatów. W styczniu będę miała okazję uczestniczyć w weekendowym spotkaniu blogerów w Gdyni #SeeBloggers. Będzie to okazja do zdobycia nowych umiejętności i czerpania wiedzy od najlepszych. Nie mogę się już doczekać i bardzo się cieszę, że blog otrzymał takie zaproszenie. Z pewnością pojawi się relacja z tego wydarzenia. 

W Nowym Roku życzę Wam kulinarnych podróży, odkrywania nowych smaków i zapachów oraz Nieba na Językach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly