2 maja 2014

Tam warto zjeść - Dom Sushi w Sopocie

Dom Sushi, Bohaterów Monte Cassino 38, Sopot

Uwielbiam sushi. Z początku podchodziłam do niego z lekką rezerwą. Nie sądziłam, że ryba połączona z ryżem, owinięta w glony może mnie zachwycić. Jednakże była to miłość od pierwszego kęsa. Pierwszy raz zrobiła je dla mnie moja przyjaciółka Gosia, która ukończyła specjalistyczny kurs. Nauczyła mnie jak ugotować idealny ryż, zwijać rolki i łączyć składniki. Od tamtego czasu z przyjemnością przygotowuję sushi w domu, eksperymentując z nowymi połączeniami smaków. Z nie mniejszą ochotą próbuję sushi w restauracjach. Dom Sushi w Sopocie to bez wątpienia najlepsze miejsce w jakim miałam okazję jeść sushi.

Specjalność Sushi Mastera na zamówienie - krewetka w temphurze.

Bar z pływającymi łódeczkami mieści się nieopodal sopockiego deptaka Monte Cassino. Jest to największy bar sushi kaitenzushi w Polsce. Już od progu czuje się niesamowity klimat tego miejsca. Mistrzowie witają każdego gościa, w tle gra klimatyczna muzyka. Miejsca do siedzenia usytuowane są wokół drewnianego baru z łódeczkami, na których pływają kawałki sushi, umieszczone na kolorowych talerzykach. Każdy kolor talerzyka, ma swoją cenę. Można również zamówić sushi z dowolnie wybranymi dodatkami, które na naszych oczach przygotowuje Sushi Master. Poniżej znajdują się zdjęcia zestawów, które moje kubki smakowe polubiły najbardziej. Polecam, poza dobrym winem, zamówić do picia napój aloesowy. Jest pyszny i orzeźwiający.

Łosoś na ciepło w sezamie.

Świeży łosoś w omlecie tamago.

5 komentarzy:

  1. Wybieram się w tym roku na wakacje do Sopotu i możliwe, że odwiedzę tę restaurację;)bardzo lubię sushi i do tej pory najsmaczniejsze jadłam w Nanaki Sushi w Warszawie ;) Bardzo świeże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jadałaś kiedyś sushi w Sushi Wesoła?Futomaki z sosem sojowym są obłędnie smaczne!Najlepsze w całej stolicy!;)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą Diana!Futomaki w Sushi Wesoła są rewelacyjne!!

      Usuń
  2. Jestem akurat w Sopocie na wakacjach i dzięki tobie już wiem gdzie dziś wieczorem wybrać się na sushi!Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm krewetka w temphurze ależ bym zjadła!!

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly